Goeiemiddag allemaal,
Dit is mijn eerste post op dit forum, dus graag stel ik me even voor! Ik ben Tom Versteege, 22 jaar oude geneeskundestudent te Utrecht met een vierjarige bandgeschiedenis in '60s rockband The Punctuals (omgeving Zaltbommel, ons thuishonk was Rosrock, iemand daarmee bekend?). Volgend op die band ben ik met een producermaat een half-electro half-instrumentaal project begonnen met het doel zo veel mogelijk genre's te tappen met behulp van zo veel en zo divers mogelijke gastmuzikanten.
Dat allemaal was anderhalf jaar geleden. Een maand terug hebben we via SoundCloud onze eerste track "Trial & Error" uitgegeven, een mix tussen akoestische muziek en electro. Daarop volgde de free download "Monkeys After All" en nu in samenwerking met twee Utrechste straatmuzikanten een mix tussen akoestische singer-songwriter...en breakbeat!
Ik ben erg benieuwd wat jullie er van vinden. Ik ben altijd te bereiken via canalislandproject@gmail.com, ook voor mogelijke collaboraties (gastmuzikanten zijn juist gewild! hoe vreemder het instrument, hoe beter, en vocals zijn altijd welkom!). Mocht je de track leukvinden, reacties via SoundCloud zijn erg welkom. Op ons SoundCloud kanaal zijn de vorige twee tracks ook te vinden.
Enjoy!