Ik ben eigenlijk niet op zoek naar iemand professioneel... ik speel zelf in een bandje (niet zo overdreven sterk mr toch...) en we spelen daar rock/hardrock/poprock .. beetje vanalles... maar voor de komende zomer heb ik al enkele akoestische nummers gemaakt... en zou die graag met andere mensen spelen zo wa chillen rond gent... ik ben dus op zoek naar iemand die als BIJproject zin heeft om een paar dagen af te spreken in gent om wat te spelen, jammen, chillen maar natuurlijk wel ook nummers te maken
Ik zeg je op voorhand ik ben geen zotgoeiemiljaardedj
ukeilekkeren gitarist
maar ik speel ondertussen al een jaar of 3 en kan er wel iets van
en ben op zoek naar wat chille muziek weg van alle 'bandstress' of hoe je het kunt noemen... alleja al het negatieve en stressy wat een band met zich meebrengt...
Liefst ook iemand die kan zingen EN gitaar kan spelen want ik ben namelijk werelds slechste zanger ...
Liefst ook vrouwelijk
in ons bandje hebben we een zanger en ik wil eens iets anders... maar natuurlijk ben ik niet kieskeurig heb gewoon zin om wat rustige akoestische muziek te maken
EN! ik wil er natuurlijk ongeloofelijk veel van bijleren!
dus om even op te sommen:
heb je zin in een zomervakantie met een paar chilldagskes waar we wat spelen en zingen (u dan
...), zin om akoestische muziek te maken zonder bijbedoelingen van optredens en blablabla gwn fun, ge woont niet zo ver van of in gent... dan kunde mij altijd bereiken oppppp:
arvraepe@gmail.com...
(gelieve ook bij vragen mij op dit email te contacteren...)
groetjes