Misty Mourning }:oÂ

[ treedt op 6/6/6 op in de Cave (prinsengracht 472, Amsterdam, nabij het leidseplein), na overweldigend succes van ons optreden in de Winston Kingdom hebben wij besloten ondanks het weggaan van onze slaggitarist toch door te blijven gaan met optredens als driemansformatie... Dus, wees erbij, zeker als je ons nog niet eerder gezien hebt, zeker de moeite waard... Als je het niet voor ons doet, geen probleem, er spelen nog drie andere coole bands namelijk: Anubis, No Sense en Charly Monroes Dynamo.
Onze stijl is aan de moeilijke kant om te omschrijven, maar we noemen het zelf [Melodic Death Grunge] (heldere zang, met grunge-achtige riffs, maar ook uitschieters de ballads of melodieuze deathmetal in).
Nou kan ik jullie overladen met reacties op onze optredens (waar ik eigenlijk alleen maar positieve dingen over gehoord heb) maar neem het vooral niet van mij aan, kom kijken en beslis voor jezelf wat je ervan vindt.
De prijs wordt 3 euro als we alleen het podium op gaan en 5 euro als we vergezeld worden door andere bands, want het is nog niet zeker met wie we samen spelen en of we niet toevallig alleen optreden.
Tot dan.