Ik ben een paar jaar geleden, een week intensief met bolero muziek bezig geweest. Ik had toen een enorme bigband achter me, erg leuk. Maar nu denk ik in eerste instantie aan een man of vijf. Het mooist zou zijn als ik nu een echt goede gitarist ontmoet, vanwaar uit kan ik dan de band opbouwen. Wat speel jij en wat is je nivo?.
Mijn ideeen:inderdaad van die mooie gitaar loopjes(akoestisch),versterkt als het nodig is.In eerste instantie bolero muziek, spaans dus, maar er zijn zoveel mooie nummers, ik wil me niet vastleggen op een genre. Je moet zelfstandig je eigen partij van de c.d. kunnen overnemen.Ik zoek mensen die gevorderd zijn, zodat we niet te veel zitten te modderen tijdens de repetities.repertoi r, echt mooie romantische muziek, met passie, afgewisseld met wat meer up tempo nummers. Beetje humor, toneel etc.
In eerste instantie dus leuke repetities, we bereiden ons ,voor zover dat mogelijk is ,goed voor op onze eigen partijen. Repetities zijn echt bedoeld om samen muziek uit te werken .
Mocht na een paar jaar blijken dat het goed bevalt en we hebben succes, dan wil ik wel semi-prof.
Dus ipv 5 dagen werken, 4 dagen en dan de band 1 dag
.ik hoor graag van je
gr. theo