![[director] [director]](https://www.muziekforum.com/Smileys/default/director.gif)
Ja, ja, hier de enige echte Homerecording man ....

Ik kan me zowel bij Gemmetje als Shandor aansluiten.
Welke foutmeldingen krijg je enzo want misschien staat een en ander gewoon verkeerd ingesteld
Verder zou ik gewoon niet beginnen met moeilijk doen en gewoon beginnen met een kaal moederbord waar je alles in kan prikken wat je wilt zonder moelijk te doen over instellingen in de bios, zo te lezen wil je toch wel gaan hobbie-en.
Verder ben ik het volledig met Shandor en Gemm, Onboard shit hoeft niet perse een probleem te zijn maar kan wel maar als je geen keus hebt what da fuck!
En idd, maak van je PC een dedicated computer en gebruik het alleen voor muziek dan heb je het minste gedonder!
Helaas heb ook ik geen ervaring met AMD en met de ISIS maar volgens mij heb ook ik daar goede recensies over gelezen ergens. Een kennis van mij had AMD en die had voortdurend problemen met tikjes in zijn geluid, pentium Intel aangeschaft, omgebouwd, tikjes bleven, paniek...bleek dat die 2 verschillende merken RAM modules gebruikte!Â
2 dezelfde erin gezet en probleem was verholpen.
Mijn neef werkte er ook mee en die had nergens last van maar die had een merkloze geluidskaart die prima opnam en deed er tegelijkertijd ook nog zware grafische toeppassingen mee, nooit problemen :0
Zou misschien wel kunnen dat AMD iets niet of wel doet waar de Isis niet mee overweg kan ofzo maar ik heb daar eigenlijk nooit iets van gehoord of gelezen.
Ik zal er eens naar uitkijken her en der.
En Welkom op dit forumpje!!!!